banner 4

NEWS

Ecopro: A vostra Soluzione Verde per una Vita Eco-Friendly

Avete mai imaginatu di vive in un mondu cù solu prudutti verdi?Ùn vi maravigliate, ùn hè più un scopu inaccessibile !

Da l'imballaggi di plastica à i cuntenituri unicu, numerosi articuli aduprati ogni ghjornu anu u putenziale di esse largamente rimpiazzati da alternative più ecologiche.

Per esempiu, u mondu hà digià ghjuntu à a tappa di trasfurmà a sostanza organica o rinnuvevule in i cutiglieri dispunibuli, cuntenituri alimentari, è ancu tazzi di caffè!Passendu versu queste opzioni ecologiche, pudemu riduce significativamente a nostra dipendenza da i rifiuti non riciclabili è alleviate a carica di i siti di discarica.

图片 1
图片 2

Prestu Ecopro, una sucietà cù più di 20 anni di sperienza in l'industria di i prudutti compostabili.A nostra tecnulugia hè di punta, assicurendu i prudutti di megliu qualità quì!

I sacchetti ecologichi di Ecopro sò a strada per andà!Sia chì avete bisognu di sacchetti di cacca per l'usu di ogni ghjornu, sacchetti di shopping per i vostri frutti è verdura, sacchetti per i rifiuti di magliette cù funzione di cravatta, o ancu sacchetti ziplock / sacchetti richiudibili per portà a vostra merenda è panini - avemu cupartu !

Cù BPI ASTM-D6400, compostu di casa TUV, compost industriale TUV, EN13432, Seedling, AS5810 (Worm Safe), è prudutti certificati AS4736, pudete confià chì batte a porta ghjusta!

Sentite liberu di verificàEcoprositu web per più infurmazione.Fate una scelta eco-consciente per i vostri bisogni di vita, cummerciale è di almacenamentu di l'alimentariu oghje.Inseme, pudemu salvà u pianeta!

Disclaimer: L'infurmazione furnita daEcoproon hè solu per scopi informativi generale.Tutte l'infurmazioni nantu à u situ sò furnite in bona fede, però, ùn facemu nisuna rapprisentazione o garanzia di qualsiasi tipu, espressa o implicita, in quantu à l'accuratezza, l'adeguatezza, a validità, l'affidabilità, a dispunibilità o a completezza di qualsiasi infurmazione nantu à u situ.NESSUNA CIRCUSTANZA AVERAMU RESPONSABILITÀ À VOI PER QUALSIASI PERDIDA O DANNI DI QUALUNQUE TIPI INCURSATI COME U RESULTU DI L'USU DI U SITE O A RELIANCE IN QUALSIASI INFORMAZIONI FUNZIONI IN U SITE.U VOSTRE USU DI U SITE È A VOSTRA RELIANCE IN QUALSIASI INFORMAZIONE IN U SITU hè solu à u vostru propiu risicu.


Tempu di pubblicazione: 13-10-2023