banner 4

NEWS

Sapete chì ci sò PRODOTTI DI DEGRADAZIONE maravigghiusu chì ponu esse utilizati in l'industria di l'alberghi?

Sapete chì ci sò PRODOTTI DI DEGRADAZIONE maravigghiusu chì ponu esse utilizati in l'industria di l'alberghi?

Coltelli è imballaggi cumpostibili: Invece di utilizà utensili di plastica è imballaggi non riciclabili, l'alberghi ponu optà per alternative compostabili fatti di materiali vegetali.Questi prudutti si decomponenu in modu naturali, minimizendu i rifiuti è riducendu l'impronta di carbone.

sav (1)
sav (2)

Circate à fà u vostru hotel più ecologicu ?Ùn cercate più di a gamma di PRODUTTATI COMPOSTABILI di Ecopro!

Cù più di 20 anni di sperienza in l'industria di i sacchetti di rifiuti compostabili, Ecopro hè un nome di fiducia in quantu à a sustenibilità.U nostru equipamentu assicura a megliu qualità, è i nostri prudutti sò fatti cù materiali certificati cumpresi BPI ASTM-D6400, compost di casa TUV, compost cummerciale TUV, EN13432, Seedling, AS5810 (Worm Safe) & AS4736.

A filusufìa di produzzione di Ecopro hè radicata in a prutezzione di l'ambiente.Cridemu in a riduzione di i rifiuti è a preservazione di u pianeta per e generazioni future.

A nostra gamma di sacchetti ecologici include sacchetti per i rifiuti di cacca di animali domestici, sacchetti di shopping per frutti è verdura, sacchetti per i rifiuti di t-shirt, sacchetti ziplock, è assai di più.Utilizendu questi prudutti degradabili in u vostru hotel, vi cuntribuisce attivamente à un futuru più sustenibile.

I benefici di i prudutti compostabili Ecopro sò innumerevoli.Micca solu si rompenu in modu naturali, ùn lascendu micca residui dannosi, ma aiutanu ancu à riduce i discaricamenti di terra.In più, sò durabili è affidabili cum'è i prudutti di plastica tradiziunali, assicurendu chì i vostri invitati anu una sperienza piacevule in tuttu u so sughjornu.

Cù Ecopro, pudete fà un impattu pusitivu senza compromette a qualità.Unisciti à noi in u nostru viaghju versu un dumane più verde!

Disclaimer: L'infurmazioni furnite da Ecopro in https://www.ecoprohk.com/ sò solu per scopi informativi generali.Tutte l'infurmazioni nantu à u situ sò furnite in bona fede, però, ùn facemu nisuna rapprisentazione o garanzia di qualsiasi tipu, espressa o implicita, in quantu à l'accuratezza, l'adeguatezza, a validità, l'affidabilità, a dispunibilità o a completezza di qualsiasi infurmazione nantu à u situ.NESSUNA CIRCUSTANZA AVERAMU RESPONSABILITÀ À VOI PER QUALSIASI PERDIDA O DANNI DI QUALUNQUE TIPI INCURSATI COME U RESULTU DI L'USU DI U SITE O A RELIANCE IN QUALSIASI INFORMAZIONI FUNZIONI IN U SITE.U VOSTRE USU DI U SITE È A VOSTRA RELIANCE IN QUALSIASI INFORMAZIONE IN U SITU hè solu à u vostru propiu risicu.


Tempu di Postu: Nov-02-2023