banner 4

NEWS

Perchè u PLA diventa sempre più populari?

Fonti abbundanti di materia prima
E materie prime aduprate per pruduce l'acidu polilatticu (PLA) venenu da risorse rinnuvevuli cum'è u granu, senza bisognu di risorse naturali preziose cum'è u petroliu o u legnu, aiutendu cusì à prutege e risorse petrolifere in diminuzione.

Proprietà fisiche superiori
PLA hè adattatu per varii metudi di trasfurmazioni cum'è u soffiu è i termoplastichi, facenu fàciule di processà è applicabile à una larga gamma di prudutti plastichi, imballaggi alimentari, scatuli di fast food, tessuti non-tessuti, tessuti industriali è civili, è hà assai prospettive promettenti di u mercatu.

Biocumpatibilità
PLA hà ancu una eccellente biocompatibilità, è u so pruduttu di degradazione, l'acidu L-latticu, pò participà à u metabolismu umanu.Hè stata appruvata da a Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti è pò esse usata cum'è sutura chirurgica medica, capsule injectable, microspheres è implants.

Bona respirabilità
A film PLA hà una bona respirabilità, permeabilità di l'ossigenu è permeabilità di diossidu di carbonu, è hà ancu a caratteristica di isolamentu di l'odore.I virus è u muffa sò faciuli d'attache à a superficia di i plastichi biodegradabili, cusì ci sò prublemi di sicurezza è igiene.Tuttavia, PLA hè u solu plastica biodegradable cù eccellenti proprietà antibacteriale è anti-muffa.
 
Biodegradabilità
PLA hè unu di i materiali biodegradabili più ricercati in Cina è à l'esteru, è i so trè grandi spazii d'applicazione caldi sò imballaggi alimentari, stoviglie dispunibuli è materiali medichi.
 
PLA, chì hè principalmente fatta da l'acidu latticu naturali, hà una bona biodegradabilità è biocompatibilità, è u so ciclu di vita hà un impattu ambientale significativamente più bassu cà i materiali basati in petroliu.Hè cunsideratu u materiale di imballaggio verde più promettente per u sviluppu.
 
Cum'è un novu tipu di materiale biologicu puru, PLA hà grandi prospettive di mercatu.E so boni proprietà fisiche è l'amichevule ambientale faranu senza dubbitu chì PLA hè più largamente utilizata in u futuru.
1423


Postu tempu: Apr-20-2023