U plastica hè innegabilmente una di e sustanzi più prevalenti in a vita muderna, per via di e so proprietà fisiche è chimiche stabili. Si trova una larga applicazione in l'imballaggio, a ristorazione, l'apparecchi domestici, l'agricultura è parechje altre industrii.
Quandu traccia a storia di l'evoluzione di plastica, i sacchetti di plastica ghjucanu un rolu pivotale. In u 1965, a cumpagnia svedese Celloplast hà patentatu è introduttu sacchetti di plastica di polietilene à u mercatu, guadagnatu rapidamente pupularità in Europa è rimpiazzà i sacchetti di carta è di tela.
Sicondu i dati di u Programma di l'Ambiente di e Nazioni Unite, in un latu di menu di 15 anni, da u 1979, i sacchetti di plastica avianu catturatu un impressiunanti 80% di a quota di u mercatu europeu di sacchetti. In seguitu, anu affirmatu rapidamente a duminazione annantu à u mercatu globale di l'imbottitura. À a fine di u 2020, u valore di u mercatu globale di i sacchetti di plastica hà superatu $ 300 miliardi, cum'è indicatu da i dati di Grand View Research.
In ogni casu, cù l'usu generalizatu di sacchetti di plastica, i prublemi ambientali cuminciaru à emerge à grande scala. In u 1997, u Pacificu Garbage Patch hè statu scupertu, custituitu principalmente di rifiuti plastichi scaricati in l'oceanu, cumprese buttigli è sacchetti di plastica.
Corrispondendu à u valore di u mercatu di $ 300 miliardi, a riserva di rifiuti plastichi in l'oceanu era di 150 milioni di tunnellate à a fine di u 2020, è aumenterà da 11 milioni di tunnellate annu dopu.
Tuttavia, i plastichi tradiziunali, per via di u so largu usu è di e proprietà fisiche è chimiche favurevuli per numerose applicazioni, accumpagnati da a capacità di produzzione è i vantaghji di u costu, ponu esse sfida à rimpiazzà facilmente.
Dunque, i sacchetti di plastica biodegradabili pussedenu proprietà fisiche è chimiche chjave simili à i plastichi tradiziunali, chì permettenu a so applicazione in a maiò parte di i scenarii d'usu di plastica esistenti. Inoltre, si degradanu rapidamente in cundizioni naturali, riducendu a contaminazione. In cunseguenza, i sacchetti di plastica biodegradabili ponu esse cunsiderati a suluzione ottima in u presente.
In ogni casu, a transizione da u vechju à u novu hè spessu un prucessu notevuli, in particulare quandu implica a rimpiazzà di i plastichi tradiziunali tradiziunali, chì dominanu numerosi industrii. L'investitori chì ùn sò micca familiarizati cù stu mercatu pò portà dubbii nantu à a fattibilità di i plastichi biodegradabili.
L'emergenza è u sviluppu di u cuncettu di prutezzione di l'ambiente derivanu da a necessità di affruntà è di mitigà a contaminazione ambientale. L'industrii maiò anu cuminciatu à abbraccià u cuncettu di sustenibilità ambientale, è l'industria di sacchetti di plastica ùn hè micca eccezzioni.
Tempu di post: 28-jun-2023