banner 4

NEWS

Chì ghjè u pruduttu compostable?

Per quelli chì vulianu adattà à a vita verde, ci sò sempre dumande chì spuntanu in a so mente.Deve andà cun pruduttu biodegradable o compostable?Chì sò e sferenze trà i prudutti biodegradabili?Ci hè milla versioni di risposta nantu à e social media è crea assai cunfusione, per esempiu, biodegradable ùn hè micca sempre compostable, mentri compostable hè biodegradable.Vede?Questu puderia dà più punti d'interrogazione in a vostra mente.In l'articulu dopu, vi daraghju più idea di u materiale chì avemu usatu per u vostru pruduttu compostable, è quale standard u nostru materiale hà scontru.

nutizie

Ecopro hè u focu di u fabricatore nantu à a produzzione di prudutti compostabili, è usemu solu plastica idro-biodegradabile per a produzzione, per esempiu, vi vede solu PBAT, PLA, o Cornstarch mixed resina in u nostru magazzinu.

Avemu 2 categuria di resine, materiale compostu di casa è materiale compost industriale.

U materiale di compostu di casa hè certificatu da BPI ASTM D5810/6400 (US), TUV home compost (EU), Seedling (EU), EN13432 (EU) è ABAP (AUS).Stu pruduttu fattu di materiale puderia esse compostu cù compost bin in casa, o in un ambiente di degradazione propiu.Dopu ch'ellu hè degradatu, diventeranu in ossigenu è diossidu di carbonu.

U nostru materiale di compostu di casa hà una qualità alimentaria è micca alimentaria per adattà à i vostri bisogni di l'affari.U materiale di compostu di casa di qualità alimentaria si riunisce cù u standard FDA è UE.

nutizie 1-3

U materiale di compostu industriale hè certificatu da BPI ASTM D5810/6400 (US), compost industriale TUV (UE), Seedling (UE) è EN13432 (UE).I prudutti di stu materiale ponu esse compostu in un stabilimentu di compostu lucale.Dopu ch'ellu hè degradatu, diventeranu in ossigenu è diossidu di carbonu.

U nostru materiale compostu industriale hà una qualità alimentaria è micca alimentaria per adattà à i vostri bisogni di l'affari.U materiale di compostu di casa di qualità alimentaria si riunisce cù u standard FDA è UE.

Per u materiale di stampa, offremu solu tinta d'acqua classificata EN13432.Questa tinta hè eligibile per u compostu di casa è u compostu industriale.Hè sicuru per u cuntattu cù l'alimentariu.

banca di foto_2
nutizie_1

In riassuntu, da a materia prima à a tinta di stampa, tutti i cumpunenti di i nostri prudutti sò scontri cù u standard compostable di diversi paesi, è bonu per l'ambiente.Sè site interessatu à fà un cambiamentu in un pruduttu compostable, per piacè discutite cun noi.Sariamu più chè felici di presentà u nostru pruduttu à voi, è offre l'opzione più economica per a vostra attività.

Disclaimer: tutte e dati è l'infurmazioni ottenute via Ecopro Manufacturing Co., Ltd, cumpresi ma micca limitati à l'idoneità di u materiale, proprietà di materiale, prestazioni, caratteristiche è costu sò datu solu per scopi informativi.Ùn deve esse cunsideratu cum'è specificazioni vincolanti.A determinazione di l'idoneità di sta informazione per ogni usu particulari hè solu a rispunsabilità di l'utilizatori.Prima di travaglià cù qualsiasi materiale, l'utilizatori anu da cuntattà u materiale

nutizie 2-2

Tempu di Postu: Aug-10-2022