banner 4

NEWS

Restrizioni di plastica in u mondu

Sicondu u Programma di l'Ambiente di e Nazioni Unite, a produzzione di plastica glubale cresce rapidamente, è da u 2030, u mondu puderia pruduce 619 milioni di tunnellate di plastica annu.I guverni è l'imprese in u mondu sò ancu ricunnosce gradualmente l'effetti dannosi dirifiuti di plastica, è a restrizzione plastica hè diventata un cunsensu è una tendenza pulitica per a prutezzione di l'ambiente.Più di 60 paesi anu introduttu ammende, tasse, restrizioni di plastica è altre pulitiche per cumbattea contaminazione plastica, cuncintratu nantu à i prudutti di plastica unicu usu più cumuni.

1 di ghjugnu 2008, a pruibizione naziunale di a Cina nantu à a pruduzzione, a vendita è l'usu disacchetti di shopping di plasticamenu di 0,025 mm di spessore, è i sacchetti di plastica anu da esse caricati in più quandu anu shopping in supermercati, chì hà iniziatu a tendenza di portà sacchetti di tela in a compra da tandu.lvrui

 
À a fine di u 2017, a Cina hà introduttu una "proibizione di basura straniera", chì pruibisce l'ingressu di 24 tippi di rifiuti solidi in quattru categurie, cumprese i rifiuti plastichi da fonti domestiche, chì hà attivatu u cusì chjamatu "termotu globale di basura" da tandu.
In maghju 2019, a "versione UE di a prohibizione di plastica" hè entrata in vigore, stipulendu chì l'usu di prudutti di plastica unicu cù alternative serà pruibitu da u 2021.
U 1 di ghjennaghju di u 2023, i fast-food francesi duveranu rimpiazzà a tavola di plastica unicu usu cù riutilizzabili.stoviglie.
U guvernu di u Regnu Unitu hà annunziatu chì e paglia di plastica, stir sticks è swabs seranu pruibiti dopu l'aprili 2020. A pulitica di u top-down hà digià incitatu à parechji ristoranti è pub in u Regnu Unitu à aduprà paglia di carta.

Parechje grande cumpagnie anu ancu introduttu "restrizioni di plastica".Da lugliu di u 2018, Starbucks hà annunziatu chì pruibisce e paglia di plastica da tutti i so posti in u mondu per 2020. È in l'aostu 2018, McDonald's hà cessatu di utilizà paglia di plastica in certi altri paesi, rimpiazzà cù paglia di carta.
 
A riduzzione plastica hè diventata un prublema glubale cumuna, ùn pudemu micca cambià u mondu, ma almenu pudemu cambià noi stessi.Una persona più in l'azzione ambientale, u mondu averà menu rifiuti plastichi.


Tempu di post: May-06-2023