U 1 di ghjennaghju di u 2020, a pruibizione di l'usu di stoviglie di plastica dispunibile hè stata ufficialmente implementata in a "Trasformazione di l'energia per prumove a lege di crescita verde" di Francia, facendu a Francia u primu paese in u mondu à pruibisce l'usu di stoviglie di plastica dispunibile.
I prudutti di plastica dispunibuli sò largamente usati è anu bassu tassi di riciclamentu, causendu una contaminazione seria sia à l'ambienti di a terra sia di u mari. Attualmente, a "restrizzione plastica" hè diventata un cunsensu glubale, è parechji paesi è regioni anu pigliatu l'azzione in u campu di a restrizione è a pruibizione di plastica. Questu articulu vi purterà attraversu e pulitiche è i successi di i paesi in u mondu in a limitazione di l'usu di prudutti di plastica dispunibuli.
L'Unione Europea hà publicatu una direttiva di restrizzione plastica in 2015, chì hà u scopu di riduce u cunsumu di sacchetti di plastica per persona in i paesi di l'UE à micca più di 90 per annu à a fine di 2019. Da 2025, stu numeru serà ridutta à 40. A direttiva hè stata emessa, tutti i Stati membri anu imbarcatu in a strada di "restrizzione plastica".
In u 2018, u Parlamentu Europeu hà passatu una altra lege nantu à u cuntrollu di i rifiuti plastichi. Sicondu a lege, à partesi di u 2021, l'Unione Europea pruibiscerà cumplettamente i Stati membri di utilizà 10 tippi di prudutti di plastica dispunibuli cum'è pipi, stoviglie è tamponi di cuttuni, chì saranu rimpiazzati da carta, paglia o plastica dura riutilizzabile. I buttigli di plastica seranu cullati separatamente secondu u modu di riciclamentu esistenti; En 2025, i paesi membri sò tenuti à ottene un tassu di riciclamentu di 90% per i buttigli di plastica dispunibuli. À u listessu tempu, u prughjettu di legge richiede ancu i pruduttori di piglià più rispunsabilità per a situazione di i so prudutti plastichi è imballaggi.
U primu ministru britannicu Theresa May hà annunziatu ch'ella ùn risparmierà micca sforzi per implementà una prohibizione cumpleta di i prudutti di plastica. In più di impone diverse tasse nantu à i prudutti di plastica è di aumentà a ricerca è u sviluppu di materiali alternativi, hà ancu pensatu à eliminà tutti i rifiuti di plastica evitabili, cumpresi sacchetti di plastica, buttigli di bevande, cannucce è a maiò parte di i sacchetti di imballaggi alimentari, per u 2042.
L'Africa hè una di e regioni cù a più grande prohibizione globale di a produzzione di plastica. A rapida crescita di i rifiuti plastichi hà purtatu enormi prublemi ambientali è ecunomichi è suciali in Africa, chì ponenu una minaccia per a salute è a sicurezza di e persone.
A ghjugnu di u 2019, 34 di i 55 paesi africani anu publicatu leggi pertinenti chì pruibiscenu l'usu di sacchetti di imballaggi di plastica dispunibuli o imponenu tasse nantu à elli.
A causa di l'epidemie, sti cità anu postponatu a pruibizione di a pruduzzioni di plastica
Sudafrica hà lanciatu a "proibizione di plastica" più severa, ma alcune cità anu bisognu di sospende o ritardà l'implementazione di a prohibizione di plastica per via di l'aumentu di a dumanda di sacchetti di plastica durante l'epidemie di COVID-19.
Per esempiu, u sindaco di Boston in i Stati Uniti hà emessu un ordine amministrativu chì esentò temporaneamente tutti i lochi da a prohibizione di l'usu di sacchetti di plastica finu à u 30 di settembre. Boston hà inizialmente sospesu una tarifa di 5 centesimi per ogni saccu di plastica è carta in marzu per aiutà i residenti è l'imprese à affruntà l'epidemie. Ancu se a prohibizione hè stata allargata finu à a fini di settembre, a cità dice chì hè pronta à implementà a prohibizione di sacchetti di plastica da u 1 d'ottobre.st
Tempu di Postu: Apr-28-2023